خدمات پس از فروش لوازم خانگی و انحصار شرکت ها

سلام

خدمات پس از فروش لوازم خانگی و بسیار از محصولات جز بسیار مهم از تجارت است .

در این وادی بسیاری از شرکت ها با داشتن مقداری از سهم  بازار ، شروع به رفتار انحصاری در

ارایه خدمات میکنند و این باعث ضرر مالی و خسارت روحی به مالکان دستگاه ها میشود .

رفتار چند شرکت مهم خدمات پس از فروش مصداق بارز انحصار در بازار می باشد .واین

ناشی از نبود اگاهی عمومی و تشکل های مستقل برای اقامه دعوای حقوقی علیه این حرکت

ناشایست انها می باشد .

سایت defrost.ir ،بسیار مایل و شایق است برای شکافتن این موضوع در راستای رشد افکار عمومی مردمان این سرزمین از حرکت های عمومی حمایت کند و بستری باشد برای تضارب ارا جهت روشن شدن ابعاد قضیه .

منتظر اعلام نظر شما همشهری عزیز هستیم .

2 نظر

  1. مدیریت محترم سایت
    عرض ادب و شایسته ترین احترامات
    در چند کلمه میگویم شما بی نظیر هستید شما با این سایت نازنینتان باعث شدید به افرادی که بیکار بودن بنده به صورت رایکان اموزش بدهم و این از لطف بی دریغ شما میباشد چون عمل شما قابل احترام هست و باعث شدید که این افراد مشغول به کار شوند

    • درود
      دوست عزیز ممنون از توجه شما .
      بیشترین بخش اقتصاد کشور گرامی مان ایران مربوط به خدمات هست .ولی اصلا کیفیت و سطح خدمات ان خوب نیست و باید بیشتر در جهت بهتر شدن ان تلاش کنیم .و این با اگاهی بخشیدن و اموزش قابل حصول هست .
      کدام شهر تشریف دارید ؟دوست عزیز

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

error: قابل کپی برداری نمی باشد!