ارورهای پکیج دیواری الپروس

کدخطاهای پکیج دیواری الپروس

سایت دیفراست www.defrost.ir مرجع تعمیرکاران لوازم خانگی

کانال تلگرام گروه تولیدی دیفراست

Telegram.me/defrostgrop

باما همراه شوید

 

 

 

کد خطا

شرح خطا

علت

E0

خطای زد یخزدگی

اگر دستگاه به برق شهری متصل نباشد و دمای داخلی آن کمتراز 1°C باشد بعد از اتصال به برق بر روی LCD علامت E0 ظاهر شده و به هیچ عنوان دستگاه کار نخواهد کرد تا زمانیکه دمای داخلی آن به بیش از 1°C برسد ولی اگر دستگاه به برق متصل بوده ولی درحالت خاموش باشد، اگر دمای داخلی دستگاه به کمتر از 1°C برسد پکیج به صورت اتوماتیک روشن شده و دمای داخلیش را به 30°C رسانده و خاموش میشود.

راه حل : باید دمای داخلی بیش از 1°C باشد

E1

خطای جرقه

defrost.ir

سیستم آیونایز(تشخیص شعله) یا قطعی گاز

دستگاه در هر یک از حالات بالا 3 بار به صورت اتوماتیک جرقه زده و اگر در هر 3 بار تشخیص دهد که شعله ای وجود ندارد در LCD خطای E1 نمایش داده میشود، بعد از 20 دقیقه دوباره 3 بار جرقه میزند و بعد از تکرار 3 بار 20 دقیقه؛ کلا در E1 باقی می ماند

راه حل : از وصل گاز مطمئن شوید، سوکت های جرقه زن و سیستم آیونایز(تشخیص شعله را چک کنید، سوکت ترانس جرقه را کنترل کنید) و با دکمه ON/OFF برطرف میگردد. غیر قابل بازیابی

E2

خطای ترموستات حد

اگر دمای داخلی پکیج به بیش از 95°C برسد خطای E2 ظاهر میگردد

غیر قابل بازیابی و با دکمه ON/OFF برطرف میگردد

E3

خطای مسدود بودن دودکش یا خطای فن

اگر مسیرخروج گازهای احتراق مسدود باشد یا فن دوچار مشکل شود خطای E3 ظاهر خواهد شد و بعد از 15 دقیقه بازیابی میشود، اگر همچنان مشکل باقی بود قابل بازیابی نمی باشد.

با دکمه ON/OFF رفع میگردد

E4

defrost.ir

اگر دمای داخلی دستگاه به بیش از 90°C برسد خطای E4 ظاهر میشود که با دکمه ON/OFF رفع میشود

E6

خطای سنسور فشنگی آبگرم مصرفی

در مواقع اتصال کوتاه یا مدار باز این سنسور، E6 ظاهر میشود و با رفع مشکل بازیابی میشود

E7

خطای سنسور کلیپسی سیستم شوفاژ

در مواقع اتصال کوتاه یا مدار باز این سنسور، E7 ظاهر میشود و با رفع مشکل بازیابی میگردد

E8

defrost.ir

اگر قبل از بازشدن شیر گاز سیستم آیونایز یا همان تشخیص شعله، تشخیص دهد که داخل پکیج شعله زائد وجود دارد یا اگر بعد از قطع شیرگاز باز این سیستم تشخیص دهد که شعله زائد وجود دارد خطای E8 ظاهر میشود ؛ علت خرابی شیرگاز است

به صورت اتوماتیک بازیابی میشود

E9

defrost.ir

اگر فشار داخلی پکیج در سیستم شوفاژ کمتر از 0.5 بار یا بیش از 3 بار باشد، با برگشتی به بالای 0.5 بار یا کمتر از 3 بار بازیابی میشود

 

 

 

9 نظر

  1. با سلام

    بنده سه سال هست که یک پکیج دیواری آلپروس خریداری. کرده ام ولی از اون روز اول درست کار نکرد
    یا از داخلش آب می‌ریزه یا تند تند فشارش پایین میاد نمایندگی هم وقتی میاد رفع عیب می‌کنه ولی متاسفانه بازهم همان مشکل تکرار میشه لطفا راهنمایی بفرمایید
    آدرس : عجب شیر : شهرک ولیعصر: 24متری ولیعصر : کوچه ولیعصر 4:ساختمان 24 واحدی ولایت

    • درود
      پکیج شما مشکل نشتی دارد.
      باید به نمایندگی های شهر خود مراجعه نمایید.

    • سلام
      اگه از اتصالات خود پکیج آب میریزه که باید اتصالاتش رو آب‌بندی کنی.
      اگه از پشت پکیج و قسمت شیر تخلیه آب میریزه علتش اینه که فشار پکیج بالاتر از 3بار میرسه و خود به خود آب رو برای کاهش فشار تخلیه میکنه، عمده ترین علت بالا رفتن خود به خود فشار مربوط به شیرپرکن میشه که با تعویض اورینگ سر شیرپرکن مشکل برطرف میشه.
      علت کاهش خودبه خود فشار هم وجود نشتی توی مداره، که یا از خود اتصالات پیکج یا سیستم مدار رادیاتورها که با دقت باید بررسی کنی و نشتی رو برطرف کنی

  2. پکیج ما ارور E4میدهد و با خاموش روشن کردن مشکلش رفع نمیشه مدام ارور میده مشکلش چیه باید چکار کنیم در ضمن اصلا خوب گرم نمیکنه لطفا راهنمایی کنید از طریق ایمیل بنده جواب بفرستید منون میشم

  3. سلام پکیج ما هنگام باز کردن شیر آب گرم علامت شیر اب روشن نمیشه و اب گرم نداریم

  4. ابوالفضل نجفی

    با سلام من حدود سه سال پکیج اپروس دارم امسال وقتی به حالت زمستان رفت وقتی آب را از هر شیری در منزل باز میکنیم پکیج شروع به سوت زدن می کند وتا وقتی که دوباره شیر را باز کنیم صدا قطع نمی شود در ضمن شماره تعمیرات قم را ندارم

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*