معرفی برنامه های شستشوی برخی ماشین های لباسشویی

سایت دیفراست www.defrost.ir مرجع تعمیرکاران لوازم خانگی

برای عضویت در کانال تلگرام ما ؛ روی نوشته زیر کلیک نمایید

(کافی است برنامه ی تلگرام را روی کامپیوتر خود نصب نمایید تا با کلیک روی نوشته ی زیر مستقیما به کانال تلگرام ما بپیوندید)

کانال تلگرام گروه تولیدی دیفراست

defrostgrop@

 

 

• معرفی برنامه های شستشوی برخی ماشین های لباسشویی :

۱- دکمه انتخاب یا حذف دور خشک کن ⇐ ( Spin Drying )

با استفاده از این دکمه مى توانید دور خشک کن را انتخاب کنید.

 

۲- گزینه دور صفر ⇐ ( حذف دور خشک کن )

با چرخاندن دستگیره بر روى گزینه دور صفر ( حذف دور خشک کن )، خشک کن از پایان عملیات شستشو حذف می شود. در این حالت، از چروک شدن لباس ها جلوگیرى خواهد شد.

 

۳- گزینه ضد چروک ⇐ ( Anti – Crease )

با انتخاب این گزینه پس از انجام آخرین مرحله آبکشى، آب داخل مخزن ماشین لباسشویى تخلیه نشده و لباس ها در داخل آب غوطه ور مى مانند. براى به پایان رساندن برنامه، ابتدا دور خشک کن مورد نظر را با چرخاندن دستگیره انتخاب و سپس دکمه راه اندازى/توقف (Start/Pause) را فشار دهید.

 

۴- دکمه تشدید شستشو ⇐ ( Intensive Wash )

با انتخاب این دکمه، زمان شستشو در برنامه شستشوى معمولى بیشتر می شود. توصیه می گردد جهت شستشوى بهتر لباس هاى خیلى چرک و لکه دار، از این دکمه استفاده شود.

 

۵- دکمه اتوکشى آسان ⇐ ( Easy Ironing )

با فشردن این دکمه لباس ها چروک کمترى خواهند داشت، زیرا پس از آبگیرى نهایى از لباس ها ( خشک کردن ) با چرخش هاى مخصوص مخزن، از چروک شدن لباس ها کاسته شده و اتوکشى آنها آسان شده و در نهایت در مصرف برق صرفه جویى می شود.

 

۶- دکمه آبکشى اضافى ⇐ ( Extra Rinse )

با فشردن این دکمه، یک مرحله آبکشى به پایان عملیات آبکشى لباس ها افزوده می شود. فعال نمودن این دکمه در مواقعی که حجم لباس ها زیاد بوده و یا لباس ها متعلق به افرادى با پوست حساس می باشند، مناسب است.

 

۷- دکمه تعویق در شروع کار ⇐ ( Retard Hours )

بعد از انتخاب برنامه شستشو، می توانید از این دکمه براى ایجاد تعویق در شروع کار ماشین، استفاده نمایید. با هر بار فشار دادن این دکمه، زمان شروع به کار ماشین، یک ساعت به تعویق مى افتد.

 

حذف دکمه تعویق در شروع کار :

دکمه را مکرراً فشار دهید تا عدد ۲۴ ظاهر شود. سپس با یک بار فشار دادن دکمه، عدد صفر ظاهر می شود. چنانچه برنامه انتخابى را نیز تغییر دهید، تعویق ایجاد شده – حذف می شود.

 

۸- راه اندازى ماشین لباسشویى ⇐ ( Start/Pause )

براى اجراى برنامه شستشوى انتخاب شده، دکمه راه اندازى/توقف را فشار دهید.

 

۹- قفل برنامه ( قفل کودک )

در صورتى که مایل هستید بعد از انتخاب برنامه شستشو، تغییر تصادفى در برنامه انتخاب شده ایجاد نشود ( به عنوان مثال توسط کودکان ) مى توانید با فشار دادن دکمه راه اندازى/توقف ( Start/Pause ) به مدت ۳ ثانیه تا ظاهر شدن علامت قفل بر روى صفحه نمایشگر، برنامه را در حالت قفل قرار دهید.

 

۱۰- حذف (غیرفعال کردن) قفل برنامه

در پایان برنامه شستشو، قفل برنامه به طور خودکار غیر فعال می شود. هم چنین اگر بخواهید قبل از اتمام برنامه شستشو، قفل برنامه غیرفعال شود، باید دکمه راه اندازى/توقف (Start/Pause) را به مدت ۳ ثانیه تا حذف شدن علامت قفل بر روى صفحه نمایشگر فشار دهید. در این حالت برنامه شستشو متوقف می شود. با فشردن مجدد دکمه راه اندازى/توقف (Start/Pause) برنامه شستشو از همان مرحله اى که قطع شده بود دوباره ادامه مى یابد.

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

error: قابل کپی برداری نمی باشد!