تست QC یا تست اولیه چیست ؟

تست QC یا تست اولیه چیست ؟

سایت دیفراست www.defrost.ir مرجع تعمیرکاران لوازم خانگی

کانال تلگرام گروه تولیدی دیفراست

Telegram.me/defrostgrop

باما همراه شوید

تست QC یا تست اولیه :

آپشن تست QC برای تست سریع شیربرقی، موتور شستشو، خشک کن و پمپ تخلیه آب لباسشویی (وقتی که لباسشویی به لوله کشی آب و فاضلاب وصل نیست) در نظر گرفته شده است.

به عنوان مثال اگر فروشنده لوازم خانگی بخواهد لباسشویی آکبند و نو را سریع تست نماسد و به مشتری تحویل دهد، از این تست استفاده میکند.

ضمنا این تست برای لباسشویی های کارکرده توصیه نمیشود ؛ چه بسا ممکن است مسیر شیر برقی ، شلنگ هیدروستات ، شلنگ خروجی آب ، جرم گرفته باشد یا المنت سوخته باشد، چون آبی وارد لباسشویی نمیشود و خارج نمی گردد تست کاملا دقیقی نیست، (بیشتر برای تست اولیه یا تست لباسشویی های آکبند به درد میخورد) .

بهترین تست برای این لباسشویی ها ، وصل لباسشویی به لوله کشی آب و فاضلاب و تست کامل با آب سرد و گرم و مقداری لباس مناسب از لحاظ وزن است.

اشتباه گرفتن تست QC :

در لباسشویی های تکنولوژی کره با آپشن ریست لباسشویی های تکنولوژی اروپایی ،چون برای تست آپشن QC معمولا باید دو یا چند کلید لباسشویی را نگه داشت و استارت کرد (مانند ریست کردن لباسشویی های اروپایی) ممکن است این شبه پیش بیاید که لباسشویی های سامسونگ ، ال جی ، دوو ، پاکشوما و اسنوا نیز ریست دارد، همانطور که بارها گفته شده ، تا کنون لباسشویی های کره ای بخاطر تکنولوژی استفاده شده در آنها (منطق فازی) نیازی به ریست ندارند و برای آنها آپشن ریست تعریف نشده است.

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

error: قابل کپی برداری نمی باشد!