آئین نامه اجرایی دومین المپیاد تکنسین های ایران

سایت دیفراست www.defrost.ir مرجع تعمیرکاران لوازم خانگی

برای عضویت در کانال تلگرام ما ؛ روی نوشته زیر کلیک نمایید

(کافی است برنامه ی تلگرام را روی کامپیوتر خود نصب نمایید تا با کلیک روی نوشته ی زیر مستقیما به کانال تلگرام ما بپیوندید)

کانال تلگرام گروه تولیدی دیفراست

defrostgrop@

 

دومین المپیاد تکنسین های ایران :

سامسونگ برای دومین سال متوالی، المپیاد تکنسین‌های ایران را برگزار می‌کند. این المپیاد در چهار رشته موبایل و تبلت، لوازم خانگی، دستگاه‌های تهویه مطبوع و لوازم صوتی و تصویری انجام می‌شود.

دومین دوره المپیاد تکنسین‌ها با دو هدف عمده ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و شناخت و تجلیل از برترین تکنسین‌های کشور طی روزهای ۱۹ آذرماه و هفته اول دی‌ماه امسال برگزار می‌شود.

مشخصات و آدرس این مراکز و همچنین آیین‌نامه و مقررات شرکت در آزمون در وب‌سایت رسمی المپیاد تکنسین‌های ایران به آدرس www.samsungtecholympiad.ir قرار گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت، اطلاعات لازم را کسب کنند.

نفرات اول تا سوم هر گرایش، به ترتیب ۳۰ سکه، ۲۰ سکه و ۱۰ سکه تمام بهار آزادی دریافت خواهند کرد و همچنین این نفرات، با هزینه شرکت سامسونگ، برای شرکت در المپیاد جهانی مهارت سال ۲۰۱۷ عازم ابوظبی می‌شوند تا به‌عنوان نماینده ایران در این المپیاد شرکت کنند.

هدف از برگزاری این المپیاد که در نوع خود بزرگ‌ترین رویداد مهارتی در کشور است، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی و افزایش ظرفیت مشتری‌مداری در میان تکنسین‌هاست.

شناسایی استادکاران ماهر و زبردست و قدردانی از آن‌ها به پاس تلاش بی‌وقفه و تأثیرگذارشان و انتقال تجربیات ارزشمند آن‌ها به تکنسین‌های جوان، از دیگر اهدافی است که برگزارکنندگان این المپیاد در پی‌ آن هستند.

افزایش سطح علمی و مهارت شرکت‌کنندگان که با تعامل و ارتباط هر چه بیشتر تکنسین‌ها میسر می‌شود، از دیگر ثمرات مهم برگزاری این المپیاد است.

این المپیاد توسط سامسونگ ایران و با حمایت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، اداره کل فنی و حرفه‌ای استان تهران و مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

 

 

برای دانلود رایگان، روی لینک زیر کلیک کنید

دومین المپیاد تکنسین های ایران

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

error: قابل کپی برداری نمی باشد!