آشنایی باتعدادی از ویژگی های ماشین های لباسشویی سامسونگ

ویژگی های ماشین های لباسشویی سامسونگ

سایت دیفراست www.defrost.ir مرجع تعمیرکاران لوازم خانگی

_ سنسورهای هوشمند:

برنامه شستشو فوق هوشمند auto optimal wash به کمک 4 سنسور زیر بهترین کیفیت شستشو را ارائه میکند.

  • سنسور تشخیص وزن البسه:

بعد از ورود البسه به داخل دیگ سنسورموجود در لباسشویی وزن لباسها را اندازه گیری میکند.

  • سنسور تشخیص میزان مصرف آب:

این سنسور باتوجه به میزان البسه کارآبگیری رامتناسب باحجم لباس صورت میدهد.درنتیجه از ورود بیش ازحد اندازه آب به دیگ جلوگیری میکند.

  • سنسور سنجش میزان کثیفی:

این سنسور هوشمند بعد از گذشت زمان معینی ازشستشو میزان کثیفی البسه را اندازه گیری میکند.

  • سنسور تشخیص میزان مواد شوینده:

بعدازتشخیص میزان کثیفی درصورت نیازبه مواد شوینده بیشتر این سنسور دستور ورود مواد شوینده بیشتر را به دستگاه میدهد.

 

_ سیستم شستشوی یون نقره:

درتکنولوژی بینظیر سامسونگ درحین شستشو باآزادسازی یون نقره باکتری ها وقارچ ها راازبین میبرد ویک لایه محافظ نامرئی ایجاد کرده که باعث میشود تا شستشوی بعدی ازبوی ناخواسته لباس جلوگیری شود. استفاده ازاین تکنیک قدیمی و ثابت شده حتی درآب سرد نیز میکروبها را ازبین میبرد.

تاثیرات استفاده ازاین سیستم:

لباس های شسته شده به طور تازه وتمیز باقی میماند.

تکنولوژی یون نقره (Ag+ )  سیلورنانو، لباسها را تامدت یک ماه بدون استفاده از شوینده های قوی از میکرو ارگانیسم ها وبوی بد محاظت میکند. واین درلباسهایی که برای مدت طولانی بلا استفاده می مانند بسیار موثر است.

شستشو دراین حالت به هیچ وجه لباس را شکل خود خارج نمیکند. برخلاف شستشو در آب داغ وشوینده های قوی بشکل قدیم، تکنولوژی سیلورنانو واستفاده از یون (Ag+ ) ازتغییر رنگ یا شکل لباس جلوگیری میکند.

 

_ تکنولوژی جدید کاهش لرزش VRT-M

سیستم هوشمند کاهش لرزش:

ماشین های لباسشویی فوق پیشرفته سامسونگ با فناوری VRT- M به کمک مگنت ( آهنربا ) تعبیه شده درآن، گوی های فلزی را ثابت نگه میدارد. درصورتیکه تجمع لباسها به گونه ای باشد که تعادل دیگ مختل شود این مگنت ها مقداری ازگوی های فلزی رانگه داشته وگوی های موردنیاز برای بالانس کردن به طرف مقابل هدایت میشود.

 

_ دیگ الماسه

جلوگیری از نخ کش شدن و چروک شدن البسه:

در مدل های متداول شکل دیگ ها به گونه ای است که باعث نخکش شدن لباسها میشود اما دیگ های به کار رفته در لباسشویی های سامسونگ با طراحی الماسی شکل وهمچنین به دلیل کاهش تعداد واندازه روزانه های دیگ از آسیب رسیدن و نخ کش شدن الیاف لباس جلوگیری میکند.

 

_ نسل جدید موتورهای بدون لرزش ( DIM )

مشکل به وجود آمده در نسل قدیمی موتورها، وجود قطعات با استهلاک بالا همانند ذغال که بعدازمدتی کارکرد موتور، این قطعه به علت اصطکاک زیاد سائیده شده که این امر صدای کارکرد دستگاه و همچنین لرزش زیاد در ماشین های لباسشویی را به وجود آورده و همین امر عمر موتور را کاهش میدهد. درنسل جدید موتورهای BLDC ماشین لباسشویی سامسونگ اجزای قابل استهلاک حذف گردیده است.

_ سیستم کاهش لرزش VRT plus

درمدلهای H146, H145 برای جلوگیری از لرزش وتولید صدابه دلیل درگیر کردن لباس در دیگ ازفناوری استفاده شده که درهنگام بروز این مشکل به وسیله یک حسگر الکترونیکی باتغییر ناگهانی در دور گردش موتور، مشکل نامتوازن بودن وزن البسه در دیگ را حل کرده وباعث کاهش لرزش دستگاه میشود.

 

_ بوزدایی و استرلیزه کردن لباسها بااستفاده از تکنولوژی Air wash

درمدل Q1492 بااستفاده از هیتر موجود دربالای لباسشویی و باگردش هوای داغ کار بوزدایی و ضد عفونی کردن لباسها انجام میگردد. این کار با انتخاب عملکرد بوزدایی به مدت 29 وعملیات ضدعفونی به مدت 59 دقیقه صورت میگیرد. دراین مدل از دستگاه ها برنامه خشک کن مجزا نیز موجود میباشد.

لازم به ذکر است سیستم خشک کن این مدل ازدستگاه ها ازنوع کندانسینگ ( Condense ) میباشد.

 

_ جلوگیری از نوسانات برق

برای محافظت از نوسانات بالای ولتاژ برق این سیستم تا 25 درصد نوسانات را کنترل میکند و ازخاموش شدن وآسیب رسیدن به دستگاه محافظت میکند.

درصورت نوسان بیش از 25 درصد دستگاه به طور خودکار خاموش شده وپس از روشن شدن مجدد دستگاه ف برنامه شستشو ازجایی که متوقف شده بود ادامه پیدا میکند. این در حالی است که درمدل های متداول برنامه شستشو ازابتدا شروع به کار میکند.

 

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

error: قابل کپی برداری نمی باشد!