مژده ... به اطلاع کاربران گرامی ساید دیفراست می رساند، که به زودی در این سایت ، فروشگاه اینترنتی دیفراست یدک آغاز به کار میکند ... مژده

شماره کارت بانکی فروشگاه سایت

شما نمایندگان عزیز و مشتریان عزیز میتوانید برای تهیه محصولات سایت مبلغ ان را به شمار کارت بانک پاسارگاد  واریز نمایید .

5022-2910-2574-9910

بنام سعید عیسایی

6 نظر

  1. مهندس علی عزیز و دوستان دیگر ممنون میشم اگه این سوال من رو پاسخگو باشید

    اینکه در باره تایمرگفتید شماره ۱و۳ فیش های بوبین موتور تایمر هستند که یا ۲۲۰ ولت هستند اگر در یخچالی تعمیرکاری دیگر تایمر رو برده بود و تایمر نداشت و ما رفتیم تایمر نصب کنیم از کجا بفهمیم کدام رنگ سیمها مال شماره ۱ و ۳ هستند و کدام رنگ سیم ها مال شماره ۲ و ۴ و اینکه فرمودید در برخی از تایمرهای جای ۲ و ۴ فرق میکنه اگه اشتباه وصل کنیم چه اتفاقی میفته؟

    سوال کلیه من اینه که از کجا بفهمیم که فیش هارو درست وصل کردیم؟

  2. جوادیوسفی

    با سلام خدمت حامد جان عزیز وبا اجازه استاد عزیز بهترین راه تشخیص سیمها از روی نقشه سیم کشیه ولی اگه نداره باید مرحله به مرحله از روی کارهای تجربی پیش رفت برای همین اول یک توضیح کامل میدم به طور معمول سیم شماره1 یک سر بوبین تایمره وبه سیم نول وصل میشه وجدا از سر سیمهای دیگه است سیم شماره 3سر دیگه بوبین تایمره وفاز بهش وصل میشه ووسط شماره 2و4قرار داره شماره 2به ترمودیسک وصل میشه وشماره4به سیم اورلد وفن داخل وصل میشه اگر درتایمر شماره 1و3 جاش برعکس باشه سیم1رو به3وسیم شماره3رو به 1 بزنید واگرندونید جای اون دوتارو اشتباه بزنید یخچال روشن نمیشه ولی اگر شماره 2و4برعکس باشه اگه اشتباه ببندید زمان خاموشیش زیاد وزمان کار کردش کم میشه فقط زمان وصل کردن سیمها حواستون باشه به فاز ونول که باهم شماره های 3و4ویا2وصل نکنید که باعث اتصال برق میشه راه ساده شناخت سیمها با اهمتر به این طریق که دوسر سیم تایمر که همیشه وصله شماره 1و3است شماره ایی که بیشترین زمان در چرخش دندهارو داشته باشه شماره 4وسر سیمی که کمترین زمان چرخش در دندهارو داشته باشه شماره 2است امیدوارم که کامل توضیح داده باشم

    • جواد عزیز ممنونم از پاسخت و محبتی که داری

      فقط یه سوال یه جا خوندم 2 وصل میشه به کمپرسور و 4 وصل میشه به هیتر المنت این درسته آیا؟

      و دوم اینکه گفتی سیمی که بیشترین زمان چرخش دنده هارو داره میشه 4 و کمترینش میشه 2 حالا سوالم اینکه که چطوری تست کنیم حرکت چرخ دنده هارو که ببینیم بیشترینه میشه 4 و کمترینه میشه 2؟

  3. باسلام به حامد جان عزیز بله درسته اما استاندارترین حالت شماره1نول وشماره3فازوشماره 2ترمودیسک وشماره4 کمپرسوره که تقریبا 90درصد تایمرها به این صورته اما در برخی از موارد جای 3و1 ودر برخی موارد جای 4و2بر عکسه اما برای تشخیص شمارهای2و4 سه سرسیم جداگانه تایمر که موجوده رو با یک طرف سیم اهمتر به سر سیم وسط به صورت ثابت میگیریم وسیم دیگه اهمتر رو به شمارهای 2و4به طورجداگنه میگیریم وکلید پشت سر تایمر رو میچرخونیم هرشماره ای که بیشترین زمان رو با سرسیم وسط راه بده به موتور وصل میشه وشماره 4 است وشماره ای که بعد از شنیدن صدای کلیک با سرسیم وسط راه میده وزمان کوتاهی رو در بر میگیره شماره2 است ضمنا حامد جان در بخش تماس با ما دو نوع سیم کشی موجود رو هم شرح دادم امیدوارم که مطالعه کنی بعد همه چیز رو در باره یخچالهای نفراست انشالله بهترمتوجه خواهی شد خدانگه دار

  4. با عرض سلام و خسته نباشید این عکسی که از سیم المنتی گذاشتید در واقع همون سیم تک رشته با روکش نسوز هست که در واقع به صورت متری در تشک و پتو های برقی و گرمایشی استفاده میشه ؟

    بنده سازنده تشک هستم و از سیم المنت روکش دار استفاده می کنم . می خواستم ببینم اگه این همان سیم المنت روکش دار هست قیمتش به چه صورنه ؟

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*